Thursday, November 4, 2010

The first post. Der erste Post. Oekaki!

My plan about this blog is to create a place where all the stuff I draw and paint throughout the Internet and in 'real life' is gathered and collected. For me this will be a way to find out where I stand with my 'art' and in some time I hope to be able to see my progress more clearly. Further I'm going to post much unfinished and raw material that wouldn't be proper do display on a more 'official' site. This first post will show a collection of the Oekaki I've drawn up till now, so I guess it'll be somewhat confusing. In future I want to achieve something on a daily basis which will show my everyday products.

Mein Plan bei diesem Blog ist es, einen Ort zu erschaffen an dem ich all die Zeichnungen die ich im Internet und im 'echten Leben' anfertige, zusammenzuführen und zu sammeln. Ich erhoffe mir daraus herauszufinden wo ich mich mit meiner'Kunst' gerade befinde und zu erkennen wohin ich mich entwickeln werde. Wahrscheinlich werde ich auch eine menge Skizzen und Unfertiges posten, Sachen die nicht so richtig auf eine offiziellere Seite passen würden. Dieser erste Post zeigt eine Auswahl von verschiedenen Oekakis die ich bisher gezeichnet habe, das könnte villeicht ein bisschen verwirren. In der Zukunft möchte ich es erreichen euch täglich auf dem Laufenden zu halten, mit dem was ich so fabriziere.

Here you see some Tegaki and Oekaki, most of them are pretty old. 
Hier kannst Du ein paar Tegaki und Oekaki sehen. Einige sind schon ziemlich alt. 



Some old and some new Oekaki.
Ein paar neue und alte Oeakaki.






Some fake screens and... more Oekaki. 
Fakescreens und mehr Oekaki.

No comments:

Post a Comment